Jak poinformowała PAP Wioletta Zimmermann-Szubra z KHK, kampanii promocyjnej towarzyszy hasło – "Krośniczanka. Czysta i zdrowa woda kranowa".
"Kampania ma zachęcić mieszkańców Krosna oraz okolicznych gmin, do których Wodociągi Krośnieńskie dostarczają wodę, do picia wody kranowej" – dodała.
Zimmermann-Szubra podkreśliła, że kampania ma też przekonać mieszkańców, że picie krośnieńskiej kranówki ma znaczenie nie tylko ekologiczne, ale również ekonomiczne. "To przecież alternatywa dla wody butelkowanej" – dodała.
Promocja, jak przekonuje Zimmermann-Szubra, ma utrwalić zachowania proekologiczne.
Kampania promocyjna prowadzona jest głównie w mediach społecznościowych.
W 2022 r. Krośnieński Holding Komunalny uzyskał prawo ochronne Urzędu Patentowego RP na znak towarowy „Krośniczanka. Czysta i zdrowa woda kranowa”.
Wszystkie wyniki badań jakości wody dostarczanej przez Wodociągi Krośnieńskie dostępne są na bieżąco na stronie internetowej spółki. (PAP)
Autor: Wojciech Huk
huk/ apiech/
